zondag 1 januari 2017

Goede voornemens 2017

Goede voornemens. Iedereen heeft er weer een andere mening over. De een vind het onzin en de ander heeft elk jaar weer goede voornemens voor het komend jaar.
Vandaag laat ik jullie weten wat mijn goede voornemens zijn voor 2017!

Allereerst wil ik jullie natuurlijk allemaal een gelukkig nieuwjaar wensen! 💖
Om eerlijk te zijn had ik voorgaande jaren helemaal niks met goede voornemens. Ik vond het eigenlijk maar een beetje onzin. Waarom in het nieuwe jaar bijvoorbeeld stoppen met roken als het ook nu kan? Dit jaar kijk ik er toch een beetje anders tegenaan. Er zijn namelijk echt een paar dingen die ik wil verbeteren te opzichte van 2016.

1. Sparen
Als er iets is wat ik niet kan dan is het wel geld sparen. Als ik iets wil hebben koop ik het ook meteen, ook al heb ik het niet direct nodig. Dit jaar wil ik echt geld gaan sparen. Ik heb namelijk gemerkt dat het handig is om geld achter de hand te hebben. Voor bijvoorbeeld iets leuks of een grotere uitgaven.

2. Gezonder leven/ afvallen
Ik moet echt een stuk gezonder gaan leven. Sporten is bij mij geen probleem, maar het gaat bij mij om het eten. Te vaak haal ik 'ff snel' te eten bij bijvoorbeeld de McDonald's. Super slecht natuurlijk. Nou wil ik niet zeggen dat ik alle lekkere dingen moet gaan vermeiden en alleen maar gezond moet gaan eten, maar het ongezonde eten moet wel een stuk verminderen. En ik denk dat als dit mij lukt dat ik dan ook zal gaan afvallen.

3. Beter mijn best doen op school
Ik ben er absoluut niet trots op, maar ik moet gewoon eerlijk zijn. Ik heb het eerste half jaar echt verpest voor mijzelf. Ik heb lang nagedacht of ik de opleiding wel wilde afmaken. Ik wil deze opleiding al sinds ik in groep 8 zat, dus ik moet er nu echt voor gaan.

Dit waren mijn goede voornemens voor 2017. Wat zijn jou goede voornemens?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten