zondag 1 januari 2017

Welkom!

Welkom op MariskaDaniëlle! Ik ben Mariska en ben 16 jaar. Zit in het eerste leerjaar van het MBO en doe de opleiding Sport en Bewegen.

Voorheen schreef ik op mijn oude blog lovelyxlifestyle. Hier was ik niet meer tevreden over, ik plaatste ook heel erg onregelmatig artikelen. En ben toen uiteindelijk ook gestopt met bloggen.

Ik miste het bloggen zo erg, dat ik besloten heb weer opnieuw te beginnen. New year, new blog.

Wat kan je allemaal verwachten?

Ik zal schrijven over alles wat mij bezig houd. Het zal voornamelijk lifestyle zijn, maar je kan ook beauty en andere onderwerpen verwachten. Ik zal 1 keer per week een artikel plaatsen.
Ik hoop dat je nu een idee hebt over wat ik van plan ben met deze blog.

Kus, Mariska

Geen opmerkingen:

Een reactie posten