zondag 8 januari 2017

Throwback 2016

Het is alweer 2017. Dat betekend dat het tijd is om terug te blikken. Even stil staan bij alle mooie dingen die zijn gebeurt in het afgelopen jaar. En wat was het een fantastisch jaar! Ik deel vandaag alle mooie dingen die ik heb meegemaakt in 2016.
één van de foto's die ik in 2016 maakte
 

Disneyland Paris (3 juni)
Het was altijd al een droom van mij om ooit naar Disneyland te gaan. Dit jaar was het dan zo ver! Met school gingen wij samen met alle vierdeklassers naar Disney. Op mijn oude blog heb ik nog een artikel staan van deze dag. Als je die wilt lezen, klik dan hier.
 
Diploma (16 juni)
16 juni was het zover. Ik kreeg op deze dag te horen of ik was geslaagd of niet. Een hele spannende dag! Ik ben met een mooie cijferlijst geslaagd voor mijn examen.
 
Nieuwe opleiding (31 augustus)
Dan was het natuurlijk ook tijd voor een nieuw opleiding. Ik heb gekozen voor de opleiding Sport en bewegen. Het was een tijdje heel spannend of ik wel zou worden aangenomen worden op deze opleiding. Gelukkig was dit uiteindelijk wel het geval. Dus ik had nog maar 1 taak; slagen voor mijn examen.

Natuurlijk heb ik nog veel meer leuke dingen meegemaakt. Ik ben namelijk naar een nieuwe waterpolovereniging gegaan. Vanaf het begin vond ik het al super leuk. Meer/betere trainingen en een hoger niveau dan bij mijn oude club. Ik geef nu ook al trainingen en zwemles wat ik natuurlijk super leuk vind.
Ook was mijn eerste keer festivals bezoeken een feit. Ik ben er dit jaar naar 3 festivals geweest. Dit jaar worden het zeker meer.
Ook heb ik door mijn opleiding een aantal nieuwe vrienden leren kennen.

Dit waren een aantal van mijn hoogtepunten van 2016. Wat voor leuke dingen heb jij allemaal meegemaakt in 2016?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten